Vprašalnik za člane brez TA statusa, člane, ki se še izobražujejo ali imajo podpisan dogovor z EATO/ITAA

Spoštovane kolegice in kolegi, prosimo vas, da razmislite, kako je potekala / še poteka vaša TA izobraževalna pot – kaj vam je bilo na njej dobro in kaj bi morda spremenili, da bi bila lažja, bolj kakovostna, bolj prijazna. Vabimo vas, da razmišljate tudi izven sedanjega okvira, saj ravno čisto nove, včasih popolnoma drugačne ideje lahko spodbudijo razvoj in ustrezne spremembe.

Ob vprašanjih smo podali že nekaj idej, na katere smo pomislili v Strokovnem svetu. Vabljeni, da v odgovor zapišete, s katero od omenjenih idej se strinjate, hkrati pa podate še svoje.


Prosimo, če vprašalnik izpolnite do 17.01.2025.

PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE.

Pri tem imate med drugim lahko v mislih organizacijo in potek izobraževanja, program in vsebine izobraževanja, prostor, opremo, material za delo, literature ipd. Npr. v strokovnem svetu smo razmišljali o tem, da se EATI predlaga, da oblikuje smernice, ki bi v osnovni kvoti ur (300) poenotile TA 202 izobraževanje med različnimi državami in šolami ter da bi se oblikovale smernice glede osnovne literature za TA 202 študij.
PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE

V Strokovnem svetu smo npr. razmišljali o različnih možnostih pristopa k pisnemu izpitu (zaradi pogojev SKZP in EAP morata še vedno obsegati ustni in pisni del), med drugim smo imeli naslednje ideje:
- tekom izobraževanja lahko opraviš delne teoretične izpite ob koncu vsakega letnika in s tem se ti prizna D del pisnega CTA izpita.
- A in B del pisnega CTA izpita oceni primarni supervizor oz. supervizor, ki kandidata pripravlja na CTA izpit oz. ta del lahko opraviš tudi na drugačen način (npr. v obliki portfolia projektov znotraj družbeno koristnega dela, prakse, raziskave…).
- samo Študija primera (sedanji C del) je pisni izdelek, ki se pošlje v zunanje ocenjevanje oz. se v EATI oblikujejo tudi standardi za drugačen prikaz študije primera (npr. video posnetki dela s klientom, ki se jih zatem zagovorja ustno).
- možnost pisanja CTA pisnega izpita v slovenskem jeziku.
- možnost, da pisni izpit vedno popravljata dva ocenjevalca.


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE

V Strokovnem svetu smo npr. razmišljali o različnih možnostih pristopa k ustnemu izpitu (zaradi pogojev SKZP in EAP mora še vedno obsegati ustni in pisni del), med drugim smo imeli naslednje ideje:
- možnost skupinskega opravljanja ustnega izpita.
- možnost, da povabimo izpraševalce in izpit opravljamo v domačem okolju, v domačem jeziku.
- možnost, da so kandidati za CTA zbrani v Sloveniji, ob njih predstavnik EATe, izpraševalci so pa prisotni online.


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE

V Strokovnem svetu smo npr. razmišljali o različnih možnostih pristopa k spremembi pritožbenega postopka, med drugim smo imeli naslednje ideje:
- ob pritožbi na pisni izpit se prebere pisno delo.
- v postopku sodeluje mediator, ki upošteva mnenje mentorja, kandidata in obeh ocenjevalcev.


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE


PROSTOR ZA ODGOVOR IN VAŠE IDEJE


Za vaše sodelovanje se vam najlepše zahvaljujemo.

Sloventa

Scroll to Top